Ikke tenk på bloggen!

Ikke tenk på bloggen!

Det høres kanskje rart ut, men her skal vi se på argumenter for å ikke fokusere på bloggen. Det vi mener er at det ikke nødvendigvis er å fylle bloggen opp som gjelder, men heller å fokusere på leserne. For det kan stå ganske mye rart i blogger, og det er ikke sikkert dette i seg selv er noe positivt for helhetsinntrykket. Derfor vil vi få fram hvor viktig det er å fange et bredt spekter av mennesker i stedet.

Blogg ja, men ikke for enhver pris

Blogg er en personlig reise i ditt liv, og derfor veldig viktig for om du skal lykkes på nett. Her kan folk få et fortrolig bilde av din situasjon. Men det er kanskje først og fremst de innleggene som kan hjelpe andre som virkelig er viktige. Det kan være et blogginnlegg om en måte å strikke gensere på som er helt unik eller ny.

Bruk andre medier

Vi kommer ikke unna sosiale medier. Dette er også en slags dagbok over ditt liv, men kan også være mer salgs-spesifikk. Her kan man legge ut tilbud og salg slik at leserne fort kan komme til tilbudet hvor de kjøper billig garn eller hva det måtte være.

Bruk tid på sammenhengen

Mange som vil starte for seg selv har ikke egne produkt. Hvordan skal man da få lesere interesserte i de produktene man velger ut. Da bør du legge fokus på omtaler og produktanmeldelser. Disse virker kun relevante om man selv har testet dem. Dette bør kunne forsvares med bilder og forklaringer slik at leserne tror på historien.

Bruk tid på e-post innhold

E-post innhold kan være nyttig. De backes vanligvis opp av nye produkter og tilbud. E-poster må ikke være påtrengende, men komme med jevne mellomrom. De bør også aldri lyve i forhold til hva som tidligere har blitt sagt. En blogg er alltid bra, men husk å fokusere på de andre tingene også. De som virkelig gir deg inntekt.